Rond reis Great Brittain 3- 4 juli - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van scanreis - WaarBenJij.nu Rond reis Great Brittain 3- 4 juli - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van scanreis - WaarBenJij.nu

Rond reis Great Brittain 3- 4 juli

Door: Wil

04 Juli 2017 | Nederland, Utrecht

Lieve familie en vrienden
Een eerste verslag vanuit Engeland.
Op 28 Julio zijn we overgestoken naar Harwich. Goede reis gehad. Daarna nog 40 km gereden zodat we om half negen in Colchester aan kwamen. De volgende dag doorgekregen naar Chertsey. Vandaaruit hadden we op 30 Juli een excursie naar Londen.
Was erg druk, maar wel leuk. Op het boottochtje op de Tames zagen we nog het meeste. Het bezoek aan de kathedraal van st Paul was ook mooi. Wel overal beveiliging en rugzakcontrole.
Op 2 juli doorgetrokken naar Milford om Sea. Gister een leuke excursie gemaakt naar Portsmouth. Veel dingen bekeken o.a. Een bezoek gebracht aan de Spinnaker. Daarboven heb je een prachtig uitzicht.
Vandaag een mooie wandeldag gehad. De foto,s willen echter niet meer uploaded dus daar vertel,ik volgende keer over. We hebben een lekker temperatuur tje van rond de 20 graden. Dus het is heerlijk. Ontvang de hartelijke groeten van Gerard en Wil

• 05 Juli 2017 - 07:43

Flip En Marga:

Hoi Hoi,
    Wat een gezellige mail weer.
    Genieten zo te lezen.Logisch de Controle hé.
    Ik denk dat het Juni moet zijn hiha.
    Ik ben op weg naar ZH controle.Rotterdam.

Mooie bloemen uit de kerk gekregen.
    Gaan jullie maar lekker Genieten!!!!
    Lieve Groeten,Flip en Marga xxx

• 05 Juli 2017 - 14:05

Marga:

hoi,
    leuk om iets te horen van jullie. klinkt erg mooi allemaal.
    ik ga morgen naar llz voor operatie.
    wens jullie veel plezier,
    gr. marga en arthur