Rondreis Great Brittain - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van scanreis - WaarBenJij.nu Rondreis Great Brittain - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van scanreis - WaarBenJij.nu

Rondreis Great Brittain

Door: Gerard

22 Juni 2017 | Nederland, Zoetermeer

We gaan weer op stap met de ANWB. Nu gaan we 49 dagen rondtrekken door Groot Brittannië. Ook nu weer willen we jullie op de hoogte houden van onze belevenissen. Op dit moment wachten we op onze caravan welke nog even voor vertrek een onderhoudsbeurt krijgt. Vrijdag 23 juni gaan we dan helemaal naar 's-Gravenzande alwaar we onze medereizigers zullen ontmoeten. En dan dinsdag de start van de trip. 49 dagen lang en gezellig links rijden.
Groeten Gerard en Wil

• 22 Juni 2017 - 16:18

Flip En Marga:

Lieve Wil en Gerard,

Wij Wensen jullie een geweldige,mooie,prachtige,
    Vakantie.Wees voorzichtig met links rijden.
    Tot over een hele tijd.
    Doeiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!
    gr.Flip en Marga xxx

• 22 Juni 2017 - 18:50

Tineke En Leo:

Wij wensen jullie een heel goede reis en zijn benieuwd naar jullie belevenissen.
    Hartelijke groeten van

Leo en Tineke

P.s Kaarten zijn vanmiddag op de post gedaan.

• 24 Juni 2017 - 21:19

Greet En Jaap:

Vanuit een zonovergoten zuid-Frankrijk wensen wij jullie een mooie reis door het land van uncle Sam,,
    Houd het roer links,!

Alle goeds, Greet en Jaap

• 24 Juni 2017 - 21:43

Tine Baak:

Goede reis met mooie en plezierige belevenissen.
    Tine.

• 25 Juni 2017 - 01:37

Carla En Piet:

Een hele gezellige reis met elkaar! Geniet van al het moois, dat je tegenkomt.
    Doe Schotland de groeten, wij hebben altijd een beetje heimwee...
    Je zult wel zien waarom.
    Liefs en groeten, Carla en Piet

• 26 Juni 2017 - 06:53

Ina & Walter:

Hallo Wil en Gerard,
    Wat leuk dat jullie weer een rondreis gaan maken. Wij wensen jullie veel plezier en leuke ervaringen toe. Je went wel snel met het links rijden, in het begin even wat wennen. Zelfs gaan we over 2 weken naar Gordel van Smaragd.
    Met vriendelijke groeten en tot ziens,
    Ina & Walter