Scanreis 4 - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van scanreis - WaarBenJij.nu Scanreis 4 - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van scanreis - WaarBenJij.nu

Scanreis 4

Door: Wil

26 Mei 2016 | Nederland, Zoetermeer

Hallo allemaal
We hebbeneen camping met goed internet dus ik neem de kans waar om wat foto's te versturen en het laatste nieuws toe te voegen. Als je op foto, drukt dan komen e te voorschijn.
Het zal bekend zijn dat het zeemeerminnetje in Kopenhage staat en het gezellige terras aan jet water is daar ook. Vanuit Stockholm is het straatje. Als je goed kijkt dan istaat er een gids met een nederlands vlaggetje. Hij vertelde erg leuk over de stad. De foto ut het gezellige keldertje is de lunch met de groep. Als we een exursie hebben dan is daar altijd een lunch bij, wat betekend een warme maaltijd. Het zal duidelijk zij dat er een foto bij staat van de achterkant van dar schip dat e uit het wAter hebben opgevist. We rijden nu steeds langs de Botnische golf ophoog. De twee reisdagen waren net en niet zo warm. de foto van het duin is op de camping van kalajoki. Duinen zij heel bijzonder aan dezé kust. Komt haast nergens voor. Vlak voor we wegreden was het even droog dus kan ik snel dit plaatje schieten.
De tocht gister was leuk. We reden niet op de hoofdweg dus dan zie je iets meer van huizén en dorpjes.
We zitten nu in Kuivaniemi. Ook weer aan het water. Gister werd het tegen 5 uur weer droog. De laatste twee foto' zijn om half 11 gemaakt. De zon scheen prachtig op het strandje voor onze caracan. Heel apart die lichte avonden. Maar de caravan heeft prima rolgordijnen dus het is goed donker binnen. Van daag schijnt weer heerlijk de zon dus we gaan er zo op uit. Morgen is de reis naar Rovaniemi. We bereiken dan de poolcirkel.
Ik hoop dat het met de lezers van dit verhaal ook goed gaat. Je kunt gerust wat terug mailen want als we ergens koffiedrinken is er meestal wel internet en kan Gerard op zijn telefoon berichten lezen.
Een hartelijke groet van Gerard en Wil

• 26 Mei 2016 - 19:16

Tine Baak:

Dankjewel Wil voor je verslag en je foto's.Mooie beelden en zo krijg je meer idee van jullie reis,
    ook door de foto van het land. Hoe hoog jullie nu zitten en je verdere reis. ik hoop dat er veel zonnige
    dagen mogen komen. lieve groet voor beiden. Tine.

• 26 Mei 2016 - 22:23

Theo & Esmée:

Hallo!

Wat leuk jullie verhalen te lezen en via de foto's van jullie reis mee te kunnen genieten. Het ziet er prachtig uit. Heel veel plezier nog en een goede reis!
    We kijken uit naar jullie volgende verhalen!

Liefs,

Theo & Esmée

• 28 Mei 2016 - 18:00

Danielle:

Leuk dat jullie goed internet hadden zodat je weer een vakantieverhaal en foto's kon sturen. Geniet nog van jullie verdere reis.

Liefs,
    Henk, Daan, Jasper & Robin